АКТ
ПЕРЕВІРКИ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
ДО 2018-2019 НАВЧАЛЬНО РОКУ
Складено «____» ____________2018р.
Повна назва дошкільного навчального закладу ЗДО «Десняночка» (ясла-садок) Пухівської сільської ради Броварського району
Повна адреса: c.Пухівка,вул.Деснянська 2а
Телефон: 26-2-98 0975820150
Прізвище, ім’я, по батькові керівника ЗДО: Манилюк Ганна Петрівна
Відповідно до розпорядження Броварської районної державної адміністрації від «___»_________ 2018 року, наказу відділу освіти Броварської райдержадміністрації від «___»_________ 2018 рокуперевірку готовності закладу дошкільної освіти до нового 2018-2019 навчального року проводила комісія у складі:
Голова комісії | Плакся Юрій Сергійович, заступник голови Броварської райдержадміністрації; |
Члени комісії | Чайка Людмила Григорівна, начальник відділу освіти Броварської райдержадміністрації; |
Ільченко Борис Петрович, головний спеціаліст відділу освіти Броварської райдержадміністрації; | |
Хитра Ірина Володимирівна, завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Броварської райдержадміністрації; | |
Ткаченко Віра Михайлівна, методист районного методичного кабінету; | |
Касянчук Володимир Степанович, голова районної ради голів профспілки працівників освіти; | |
Запольська Лариса Анатоліївна, директор комунального закладу Об'єднання шкільних їдалень Броварського району; | |
Зарічняк Анатолій Дмитрович, начальник господарчої групи відділу освіти Броварської райдержадміністрації; | |
Резнік Василь Михайлович, голова районного комітету з фізичного виховання та спорту; | |
Кривенко Василь Андрійович, завідуючий сектором з питань цивільного захисту Броварської районної державної адміністрації; | |
Мойшевич Віталій Анатолійович, головний інспектор відділу запобігання надзвичайних ситуацій Броварського районного управління ДПН; | |
Вакарчук Олександра Василівна, начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Броварського районного управління Держпродспоживслужби; | |
Товстоног Віра Семенівна, завідуючий Броварським районним відділом лабораторних досліджень Державної установи «Київський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України»; | |
Козьменко Сергій Миколайович, інспектор з охорони праці управління праці та соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації |
Комісією встановлено:
1. Рік побудови, потужність (проектна), площа ЗДО 1986 р., 58 місць.,812 кв.м.
2. Режим роботи 10,5 годин
3. Наявність державно акту на право постійного користування земельною ділянкою, відведеною дошкільному закладу є в наявності
4. Наявність документації ЗДО (статут, довідка з єдиного державного реєстру, свідоцтва про атестацію тощо) Статут.,свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серія А01 №277275.,довідка АБ№360117 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.,свідоцтво про атестацію №001487
5. Наявність та введення ділової документації ЗДО ділова документація ведеться за вимогами
6. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування є в наявності
7. Наявність списків дітей від 0 до 6 років, які мешкають на території обслуговування навчального закладу є в наявності
8. Кількість дітей дошкільного віку в населеному пункті 143
9. Кількість груп/вихованців у ЗДО станом на 01.09.2018 4групи.,102 дитини
з них:
- дітей віком до 3 років (груп/дітей) 1 група., 17 дітей
- дітей віком від 3 і старше (груп/дітей) 3 групи., 85 дітей
10. Середня наповнюваність груп 176%
11. Класи на базі ЗДО (кількість/учні)
12. Кількість дітей 5-річного віку в населеному пункті 33
13. Кількість дітей 5-річного віку в ЗДО (груп/дітей) 1 група 33 дитини
14. Черга на влаштування дітей в ЗДО 15 дітей
15. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України відповідає чинному законодавству України______________________________________________
16. Наявність та реєстрація колективного договору є в наявності
17. Забезпеченість кадрами 100% , кількість педагогічних кадрів 9 , кількість техперсоналу 15
18. Проект плану роботи на 2018/2019 навчальний рік ______ є в наявності _________________
19. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів є в наявності ____________________________________________________________
20. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах
є в наявності.,відповідальні за безпеку життєдіяльності:зав. ЗДО.,вихователі.,помічники вихователів
21. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам
є в наявності
22. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») атестація робочих місць за умовами праці проведена _____________________________________________________________________
23. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо) є в наявності., стан задовільний
24. Стан приміщень ЗДО:
- загальна оцінки приміщення ЗДО задовільна
- фізкультурний зал 1
- музичний зал 1
- стан приміщень загального користування (вестибюль, коридори) задовільний
- медичний кабінет 1
- наявність пралень ___1____, кількість пральних машин ___1___, їх стан (працюють/не працюють) __працює_______, Інше технологічне обладнання _____________________________________________________________________
- забезпеченість меблями 100% не вистачає
Групові приміщення | Кількість | Укомплектовано меблями, ігровим обладнанням | Наявність інструкції з миття посуду, використання дозволених деззасобів і засобів для миття посуду, схеми евакуації, | |
повністю | частково | |||
Ясельні групи | 1 | 100% | є в наявності | |
Молодші групи | 1 | 100% | є в наявності | |
Середні групи | 1 | 100% | є в наявності | |
Старші групи | 1 | 100% | є в наявності |
25. Наявність ігрового та дидактичного матеріалу та ТЗН
- ігровий матеріал є в наявності
- дидактичні матеріали є в наявності
26. Наявність і стан бібліотеки____________. Фонд підручників ____________, художньої літератури ________________, періодичних видань _______________.
27. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання
№ п/п | Назва ТЗН | Кількість | у тому числі | |
справні | несправні | |||
1. | Комп’ютерна техніка: | |||
- комп’ютери | 3 | 3 | ||
- принтери | 1 | 1 | ||
- сканери | 1 | 1 | ||
- проектори | 2 | 2 | ||
- інші пристрої | ||||
2. | Магнітофони (музичні центри) | 5 | 5 | |
3. | Телевізори | 3 | 3 | |
4. | Кінопроектори | |||
5. | Діапроектори | |||
6. | Інші пристрої (вказати які) | Інтерактивна дошка | ||
7. |
28. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника)
- кількість дерев/кущів 41/100
- стан надвірних споруд задовільний
- фізкультурний майданчик 1
- ігрові майданчики 4
- навчально-дослідна ділянка та її характеристика відсутня
- огорожа, освітлення території їх стан задовільний.,територія освітлена
- кількість і стан допоміжних споруд 2/задовільний
- наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан є в наявності/задовільний
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
29. Оцінка стану будівель, споруд. Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель є в наявності
_______________________________________________________________________
30. Стан покрівлі ЗДО задовільний
31. Стан підвальних приміщень ЗДО задовільний
32. Стан центральної вентиляції ЗДО задовільний
33. Тип освітлення, забезпеченість освітлення в групових приміщеннях згідно з нормами стан освітлення відповідає вимогам
34. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості є в наявності., енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості-100%
35. Стан інженерних комунікацій: задовільний
- водопостачання власна свердловина
- газопостачання котел твердого палива
- електропостачання стан задовільний
- каналізація вигрібна
36. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж й заземлення є в наявності________
37. Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, вогнегасники, рукави тощо) задовільний
- протипожежні щити 1
- вогнегасники 2
- блискавкозахист 1
- пожежні водойми (гідранти) 0
- пожежні рукави 0
- наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації є в наявності
38. Проходження медичних оглядів працівниками ЗДО 100%
39. Наявність та стан медичного кабінету, його обладнання задовільний
40. Організація питного режиму забезпечені
41. Забезпечення дітей гарячим харчуванням:
- стан харчоблоку задовільний
- стан підсобних приміщень задовільний
- стан технологічного обладнання задовільний
- наявність документів щодо організації харчування є в наявності
- розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати 50 грн. на одну дитину.,батьківська плата 50%
42. Готовність ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень.
Стан опалювальної системи задовільний
Характер опалювальної системи, наявність паспортів на котельні. Умови для зберігання твердого палива котел твердого палива.,паспорт є в наявності.,тверде паливо зберігається в підсобному приміщенні
43. Ремонт в ЗДО:
- капітальний ,
- поточний
Вказати:
- які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість): ___поточний____________________________________________________________1.заміна вхідних,кухонних дверей(32,0 тис.грн)
2.обробка горища вогнегасним розчином (48,0 тис. грн. )
3.встановлення приладів блискавкозахисту (98,0 тис.грн)
4.поточний ремонт дитячих майданчиків (5,0 тис.грн)
- що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):
__придбано електросковороду(26,4 тис. грн)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
44. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу ____209.4 тис. грн. ___________________
в тому числі:
- бюджетних ______209.4 тис.грн
- спонсорських _________________
- батьківських __________________
- зароблених закладом ___________
45. Виконавець ремонтних робіт колектив ЗДО
,
46. Рекомендації:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
47. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО НОВОГО 2018/2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ : _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після проведення перевірки в ЗДО
комісія вважає, що навчальний заклад готовий до роботи в новому 2018-2019 н.р.
Голова комісії : ______________ ___________
Заступники голови комісії: _______________ ___________
Члени комісії :
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
_______________ ___________
Коментарi