Корисні посилання:

Міністерство освіти і науки України http://www.mon.gov.ua

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації http://www.kyiv-oblosvita.gov.ua

Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрівwww.kristti.com.ua

Освітній портал «Педагогічна преса»http://pedpresa.com

http://osvita.org.uaОсвітній портал

http://www.nosiki.cv.ua/- Матеріали для раннього розвитку дітей, музичні альбоми дитячих гуртів, та виконавців, мінуси, ноти , музичні сценарії до дитячих свят та ранків, матеріали для розвитку творчих здібностей, кліпи з мультиків (пісеньки), обрати ігри та відеоматеріали, багато книжок, журналів для дітей , казки від сучасних письменників, загадки та віршики на різні теми (також англійською).

Сайт для малят та їх батьківhttp://maluk.in.ua

Весела абетка —на сайті розміщено різноманітні українські казки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки, ігри для малят та ін.http://abetka.ukrlife.org

Монтессорі-освітаhttp://ukr-montessori.com.ua/center.php?lang=ua

Сайт для вихователівhttp://volodumurivna.at.ua

Острів знань http://ostriv.in.ua

Веб-сайт„Світ дитини” http://www.abetka-logopedka.org

Веб-сайт „Країна міркувань”http://www.mysl.lviv.ua

Українськаказка http://kazky.org.ua/zbirky/knihovna

Казки для дітей (відео)http://psihol.jimdo.com/казки-для-дітей/

Кисневі коктейлі для дітей: шкода чи користь ?

Останнім часом кисневі коктейлі стають все більш популярним напоєм серед дорослих і дітей. Багато хто стверджує, що напій корисний, особливо для зростаючого організму, але є і прихильники версії про «марності» цього коктейлю. Хто ж правий?

Зараз кисневий коктейль можна знайти майже в будь-якій аптеці. Цей напій представляє собою чай або сік (або інший розчин) з пінкою, в якій міститься багато кисню. У складі коктейлю можуть бути різні трави, ягоди, фрукти, що мають лікувальні властивості. Цей напій достатньо смачний, тому діти особливо його люблять.

У чому ж полягає користь кисневих коктейлів для дітей?

Як можна зрозуміти з назви, в такому коктейлі міститься кисень, який стрімко надходить в організм. В результаті внутрішні органи починають краще працювати, мікрофлора відновлюється, шкідливих речовин стає менше або зовсім зникають. Напій сприяє зміцненню імунної системи у дітей, що дуже важливо для зростаючого організму, а також робить дитину бадьорим, підвищує апетит, усуває безсоння. Такі коктейлі допоможуть запобігти захворювання ШКТ, серця і дихальних шляхів. Дивно, але один стакан такого напою замінює тригодинну прогулянку по лісі! Якщо регулярно давати дитині цей напій, він стане менш нервовим і дратівливим, увагу покращиться, що позитивно позначиться на його успішності в школі. При цьому у дитини підвищується посидючість, запасу енергії вистачає не лише на навчання, а й на спорт і активний досуг.После хвороби також корисно давати кисневі коктейлі дітям, вони прискорять реабілітацію, сили будуть відновлюватися з подвоєною швидкістю. Для досягнення бажаних ефектів напій необхідно пити щодня, хоча б по одній склянці. Уже через пару тижнів малюк стане активнішим.

Чи є шкода від кисневих коктейлів?

Як і будь-який продукт, у кисневих коктейлів є свої «але» у вжитку. Існує так звана індивідуальна непереносимість того чи іншого компонента напою (наприклад, алергічні реакції на ягоди). Але можна підібрати такий склад, який буде повністю враховувати особливості організму. Важливо пам'ятати і про інші протипоказання, які мають кисневі коктейлі. Шкоди вони можуть завдати дітям, які страждають від астми, гастриту, язви.Прі температурі подібні напої також протівопоказани.В цілому ж, подібні кисневі коктейлі дуже корисні, і якщо регулярно давати ці смачні напої дітям, то загальний стан організму неодмінно покращиться.

ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.

Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Томубатьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання.

1. Педагогам було б корисно знатиознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителімають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей,щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність.

2. Дитина з гіперактивністю повинназавжди бути «на виду». Краще, якщоосновне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки.Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко звернутися за допомогою у разі виникнення труднощів.

3. Завдання, які надаються гіперактивній дитині мають свої особливості. Так,намагайтесь давати завдання які відповідають рівню знань дитини. Оскільки дуже легке чи дуже складне завдання – це привід для швидкого переключення уваги, яку і так тяжко втримати. Наступна особливість –на певний окремий відрізок часу давайте виконувати лише одне завдання, якомога чіткіше проговоривши умову і використовуючи якомога менше слів. І останнє, якщозавдання, яке треба виконати досить велике, допоможіть малечі розбити його на окремі частиниі контролюйте виконання кожної.

4.Зведіть до мінімуму відволікаючі факторинавколо місця, де сидить дитина. Тут не повинно бути картин, годинника, дитячих наробок і т. д.

5.Режим дня і план заняття повинні бути якомога більше передбачуваним для дитини.Обов’язково організовуйте фізкультхвилинки, де є можливість порухатися і скинути напругу. Намагайтесь використовувати елементи гри і змагання під час занять.

6.Направляйте енергію гіперактивних дітей в корисне русло.Тобто давайте завдання, де можна проявити активність і після чого можна заслужити похвалу за це. Наприклад, роздати зошити чи картки, вимити дошку, намочити губку, полити квіти і т. д.

7.Створюйте ситуації, в яких гіперактивна дитина може стати експертом.Це дуже гарно вплине на формування самооцінки дитини та на сприймання її в класі. Адже зазвичай, в силу своїх особливостей, такі діти стають «крайніми» у всіляких конфліктних ситуаціях, а тому завжди отримують догани.

8. І останнє, пам’ятайте, такі дисциплінарні міри, як покарання, смикання, окрики, погрози, принижування не покращать поведінку дитини. Швидше за все ви досягнете протилежного результату. Тому намагайтесь ігнорувати негативні моменти і заохочувати позитивні та частіше хвалити гіпердинамічних діток. Корекція їх поведінки зазвичай здійснюється за допомогою медикаментозних і психологічних корекційних програм.

Кiлькiсть переглядiв: 645

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.